• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωάννα Κ' | 18 Ιουλίου 2025, 17:48

    Άρθρο 146: Στις περισσότερες περιπτώσεις, τα παιδιά με έγκριση σχολικού νοσηλευτή πάσχουν από νοσήματα που χρήζουν ΑΜΕΣΗΣ παρέμβασης. Με τον όρο ΑΜΕΣΗΣ παρέμβασης εννοούμε ΑΜΕΣΗΣ και όχι του δεκάλεπτου ή του τέταρτου, αλλά του δευτερόλεπτου ή του λεπτού, όπως για παράδειγμα τα παιδιά με Σακχαρώδη Διαβήτη, τα παιδιά με αλλεργίες, τα παιδιά με επιληψία, κρίσεις πανικού, καρδιακές αρρυθμίες κ.ά. Για αυτό ακριβώς το λόγο ο σχολικός νοσηλευτής, κατά την κρίση του, συχνά βρίσκεται μέσα στην αίθουσα διδασκαλίας του υποστηριζόμενου παιδιού ή έξω από την πόρτα αυτής. Ο σχολικός νοσηλευτής παρότι δικαιούται μια διδακτική ώρα (ή και παραπάνω ανάλογα τα χρόνια υπηρεσίας) κενό από τα καθήκοντά του, ΠΟΤΕ δε βγαίνει εκτός σχολικής μονάδας και στην ουσία εργάζεται και στο κενό του γιατί δε μπορεί να αφήσει αβοήθητο μαθητή που θα χρειαστεί ΑΜΕΣΗΣ φροντίδας, δηλαδή εργάζεται υπερωρία χωρίς να πληρώνεται για αυτήν. Η αίσθηση του καθήκοντος, της ευθύνης και της προάσπιση της υγείας και της ασφάλειας των παιδιών προέχουν από κάθε κενό που θέσπισαν γραφειοκράτες. Πώς λοιπόν, ζητάτε να φύγει ο σχολικός νοσηλευτής από το τη μια σχολική μονάδα και να διακτινιστεί στη διπλανή ή την παρακάτω, όταν στα παιδιά που φροντίζει ή στα υπόλοιπα παιδιά του σχολείου που υπηρετεί μπορεί ανά πάσα στιγμή να συμβεί ΕΠΕΙΓΟΝ γεγονός, ΕΠΕΙΓΟΝ του δευτερόλεπτου ή του λεπτού και όχι του τετάρτου, όπως υπογλυκαιμία και κώμα, επιληπτική κρίση, αλλεργικό σοκ! Οι ζωές των παιδιών δεν είναι παιχνίδι και όλοι εμείς οι σχολικοί νοσηλευτές θα τις προασπίζουμε ΠΑΝΤΑ. Τα 500 μ. και τα όμορα σχολεία, όπως και τα 5 παιδιά με εγκρίσεις σχολικού νοσηλευτή είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ και ΑΝΕΦΙΚΤΑ! Σχολικοί νοσηλευτές σε ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΧΤΕΣ!!!