• Σχόλιο του χρήστη 'Thodoris' | 19 Ιουλίου 2025, 10:39

    Ο «κόφτης» των 250 μαθητών, εξακολουθεί να αποτελεί καταπάτηση των δικαιωμάτων μερίδας μαθητών και είναι ευθεία παράβαση της σύμβασης των Ηνωμένων Εθνών.Τι σχέση έχει ο γενικός μαθητικός πληθυσμός του σχολείου με τις ανάγκες του Τμήματος Ένταξης; Με τον κόφτη, ουσιαστικά το νομοσχέδιο στερεί την δυνατότητα σε εκατοντάδες παιδιά την στήριξη που δικαιούνται από εξειδικευμένο εκπαιδευτικό φυσικών επιστημών στα βασικά μαθήματα των φυσικών επιστήμων, επειδή τυγχάνει να φοιτούν σε σχολείο περιοχής που δεν έχει μεγάλα σχολικά συγκροτήματα. Άραγε αποτελεί αυτό παροχή ίσων ευκαιριών για όλα τα παιδιά; Αν ισχυριστεί κάποιος ότι δεν βγαίνουν οι ώρες για ωράριο εκπαιδευτικού φυσικών επιστημών θα είναι λάθος. Σε σχολείο με 3 τμήματα σε κάθε τάξη γυμνάσιου, που είναι και ο μέσος ορός ενός σχολείου της επαρχίας, αν το κάθε τμήμα έχει 25 παιδιά, το σύνολο του σχολείου ισούται με 225 παιδιά, δηλαδή αποκλείει τον καθηγητή των φυσικών επιστήμων. Αν το κάθε τμήμα έχει ένα με δυο παιδιά που δικαιούνται υποστήριξη στο τμήμα ένταξης, αυτό αντιστοιχεί σε 39 ώρες!!!!!!!!!! Το πλήρες ωράριο ενός καθηγητή είναι 23 ώρες, οπότε αυτό το επιχείρημα απορρίπτεται με απλούς υπολογισμούς. Ακόμα όμως και σε πιο μικρά σχολεία, γιατί να μην τοποθετείται ένας ΠΕ04 σε δυο γειτονικά σχολεία για να συμπληρώνει ωράριο όπως συμβαίνει και με τους καθηγητές της γενικής, που για να δημιουργηθεί «κενό» απαιτούνται 12 ώρες από τις 23!! Με αυτό τον τρόπο θα λαμβάνουν και αυτοί οι μαθητές την υποστήριξη στις θετικές επιστήμες, που έτσι και αλλιώς δικαιούνται.