Αρχική Σύσταση νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου με την επωνυμία «Ελληνορθόδοξη Ιερά Βασιλική Αυτόνομη Μονή του Αγίου και Θεοβάδιστου όρους Σινά στην Ελλάδα»ΜΕΡΟΣ Ε΄ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (άρθρα 114-152)Σχόλιο του χρήστη ΓΙΩΡΓΟΣ | 19 Ιουλίου 2025, 17:37
ΑΡΘΡΟ 126: Είμαι υπέρ του να "συμμαζευτούν" λίγο τα Πανεπιστήμια, δεδομένου ότι υπάρχουν στα μητρώα ως ενεργοί φοιτητές ακόμα και άνθρωποι που έχουν αποβιώσει. Απ' την άλλη πλευρά, υπάρχουν πολλοί που έχουν την πρόθεση να αποφοιτήσουν και βρίσκονται πολύ κοντά σε αυτόν το στόχο, κι ας έχουν περάσει πολλά χρόνια από την εισαγωγή τους στη σχολή. Οι λόγοι είναι πολλοί και σχετίζονται με οικονομία, εργασία και άλλους τομείς της καθημερινότητας σε μια χώρα που τα τελευταία 15 χρόνια δεν είναι και στην καλύτερη κατάσταση. Υπάρχουν εργαζόμενοι που αναγκάζονται για πολλούς λόγους να δουλεύουν "μαύρα" και δεν μπορούν να αποδείξουν ότι εργάζονται, θέματα υγείας εξαρτώμενων από το φοιτητή ανθρώπων χωρίς πρώτο βαθμό συγγένειας και πολλοί άλλοι λόγοι που είναι ικανοί να δυσκολέψουν την περάτωση των σπουδών του, χωρίς να πληρούν κριτήρια εξαίρεσής του από τις διαγραφές. Θεωρώ δίκαιο κάθε φοιτητής να έχει το δικαίωμα να παρουσιάσει επιχειρήματα στη διεύθυνση της σχολής του ή στην Πρυτανεία του Πανεπιστημίου και να αποφασίσει το Πανεπιστήμιο αν θα προχωρήσει τελικά στη διαγραφή. Αν αυτό δεν είναι εφικτό, τουλάχιστον ας είναι αρκετό το 75% "περασμένων" μαθημάτων ως απόδειξη προσπάθειας του φοιτητή να τελειώσει τις σπουδές του. Υπάρχουν άνθρωποι που ζουν και εργάζονται σε άλλη πόλη και έχουν 1 ή 2 μαθήματα και δεν έχουν καταφέρει για προσωπικούς λόγους να εξεταστούν για περισσότερο από 2 έτη. Δεν κοστίζουν τίποτα στο Πανεπιστήμιο και δεν ξοδεύονται πόροι με το να παραμένουν φοιτητές. Τέλος, θα πρότεινα σε φοιτητές που ξεπερνούν το όριο φοίτησης, αντί να διαγράφονται, να υπάρχει η δυνατότητα να παραμείνουν φοιτητές, αλλά να πληρώνουν κάποιο ποσό με την εγγραφή σε ένα εξάμηνο και εξέταστρα με τη συμμετοχή σε μια εξέταση. Αυτό αποδεικνύει την πρόθεση του φοιτητή να ολοκληρώσει κάποτε τις σπουδές του και ενισχύει οικονομικά τη σχολή.