Αρχική Σύσταση νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου με την επωνυμία «Ελληνορθόδοξη Ιερά Βασιλική Αυτόνομη Μονή του Αγίου και Θεοβάδιστου όρους Σινά στην Ελλάδα»ΜΕΡΟΣ Ε΄ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (άρθρα 114-152)Σχόλιο του χρήστη ΟΛΓΑ ΠΑΡΔΑΛΑ | 20 Ιουλίου 2025, 17:28
Επί του άρθρου 114 και του θεσμού της παράλληλης στήριξης σε κάθε σχολική τάξη πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, έχω να επισημάνω τα κάτωθι: Ο νομοθέτης , οφείλει κατά την σύνταξη της νομοθετικής διάταξης να λάβει σοβαρά υπόψιν την παρουσία του μαθητή εντός της σχολικής τάξης , εάν είναι η πρώτη χρονιά φοίτησης , η 2η κλπ , δηλ. είναι πολύ σημαντικό , πριν την θεσμοθέτηση ανωτάτου αριθμού μαθητών με "διάγνωση" και άρα " παράλληλη στήριξη" , να ληφθεί υπόψιν πολύ σοβαρά και να προταχθεί από τον νομοθέτη , εάν αποκλειστεί ο μαθητής αυτός την επόμενη χρονιά από την τάξη του και τους συμμαθητές του γιατί πολύ απλά ξεπεράστηκε ο αριθμός των παιδιών με "διάγνωση" και άρα κατά την προτεινόμενη διάταξη, "πρέπει" να πάει είτε σε άλλο τμήμα είτε σε άλλη σχολική μονάδα. Κατά την άποψή μου , πρέπει να συμπεριληφθεί στην ίδια διάταξη , τελευταίο εδάφιο , σύμφωνα με το οποίο , να αφήνει το περιθώριο είτε στους εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας ( πχ διευθυντής) είτε στους αρμόδιους του ΚΕΔΑΣΥ , να παρέμβουν σε μια τέτοια περίπτωση και φυσικά μετά από αίτημα του γονέα /κηδεμόνα, ώστε να επιλέξουν την παραμονή μαθητή με διάγνωση στο τμήμα του , εάν κατά περίπτωση κριθεί ότι η αλλαγή τάξης ή σχολείο , θα επιβαρύνει υπέρμετρα είτε την κοινωνική ένταξη του μαθητή είτε ακόμη και την σχολική του επίδοση. Απολυτοποίηση στην διατύπωση της διάταξης αυτής , είναι βέβαιο ότι γεννά ανισότητες μεταξύ των μαθητών , διαχωρισμό και αποκλεισμό , ακόμη και στοχοποίηση,χαρακτηριστικά τα οποία σε καμία περίπτωση δεν θα έπρεπε να εκκινώνται με αφορμή μια νομοθετική διάταξη.