Αρχική Σύσταση νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου με την επωνυμία «Ελληνορθόδοξη Ιερά Βασιλική Αυτόνομη Μονή του Αγίου και Θεοβάδιστου όρους Σινά στην Ελλάδα»ΜΕΡΟΣ Ε΄ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (άρθρα 114-152)Σχόλιο του χρήστη ΟΛΓΑ ΠΑΡΔΑΛΑ | 20 Ιουλίου 2025, 17:09
Σχετικά με το προτεινόμενο άρθρο 146 για τον σχολικό νοσηλευτή , απαιτούνται σίγουρα να γίνουν βελτιώσεις στο κείμενο της νομοθετικής διάταξης. ΑΚόμη και αν είναι στην πράξη δύσκολο για το ελληνικό κράτος να προσλάβει πολλούς περισσότερους σχολικούς νοσηλευτές από όσους είναι σε θέση να προσλάβει , κυρίως για οικονομικούς λόγους , σε καμία περίπτωση, δεν αιτιολογείται η συγκεκριμένη νομοθετική διάταξη να βάζει ένα όριο 500 μ. εντός της ακτίνας του οποίου θα έχει αρμοδιότητα ένας και μόνο σχολικός νοσηλευτής να παρέχει υπηρεσίες προς τους μαθητές των σχολικών μονάδων που τυχόν βρίσκονται γεωγραφικά εντός της ακτίνας αυτής των 500 μ. Η προϋπόθεση αυτή που τίθεται δεν έχει καμία σχέση ούτε με την συνολική εκπαιδευτική πολιτική σε μια ευρωπαϊκή δυτική χώρα , ούτε βέβαια έχει σχέση με τις ουσιαστικές ανάγκες που τυχόν έχει η κάθε σχολική μονάδα από σχολικό νοσηλευτή. Μην ξεχνάμε ότι σημαντικό είναι να προταχθεί η υγεία και ασφάλεια των μαθητών στην καθημερινότητά τους στο σχολείο , και φυσικά να διευκολυνθούν και οι τακτικοί εκπαιδευτικοί της σχολικής μονάδας που ενδεχομένως δεν έχουν βασικές νοσηλευτικές γνώσεις . Οπότε , καλό είναι , να τεθούν κριτήρια ποιοτικά και όχι οριζόντιας λογικής με βάση την γεωγραφική ακτίνα των 500 μ. λόγου χάρη, θα μπορούσε για κάθε σχολική μονάδα όπου υπάρχουν τουλάχιστον 10 μαθητές με κάποια ιατρική πάθηση που απαιτεί ιδιαίτερες νοσηλευτικές γνώσεις , να έχει με βεβαιότητα οργανική θέση σε αυτή 1 σχολικός νοσηλευτής. Από κει και πέρα, μπορεί να προταθεί και η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στην σχολική μονάδα , με κάποια σεμινάρια νοσηλευτικής , ώστε και αυτό να είναι ένα προσόν του εκπαιδευτικού που συναναστρέφεται ανήλικους μαθητές.