Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι εντελώς αντίθετη με τη διαγραφή των φοιτητών. Αποφασίστηκε η διαγραφή τους χωρίς να διερευνηθούν οι αιτίες, οι λόγοι που οδήγησαν έναν φοιτητή/τρια να καθυστερήσει την ολοκλήρωση των σπουδών του. Θα πρέπει να προβληματιστούμε και εμείς (είμαι γονέας) και εσείς γιατί δημιουργήθηκε τόσο μεγάλος αριθμός φοιτητών που δεν έχει ολοκληρώσει. Το ουσιώδες είναι να μην υπάρξουν άδικες διαγραφές. Να εντοπιστούν οι λόγοι καθυστέρησης του κάθε φοιτητή/τριας. Ίσως πραγματικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει· οικονομικές, λόγοι υγείας, ανάγκη για εργασία, σοβαρά οικογενειακά προβλήματα. Δεν πρέπει να υπάρξουν διαγραφές αλλά αντίθετα να στηριχθούν με εκείνα τα απαραίτητα εφόδια που θα τους επιτρέψουν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους, ιδίως στις δύσκολες μέρες που διανύουμε. Να λάβετε υπόψη σας ότι διαφέρει η κάθε σχολή στα προγράμματα σπουδών και τον τρόπο εξέτασης των μαθημάτων. Γι'αυτό θα πρέπει η κάθε σχολή να ασχοληθεί και να αποφασίσει για τον κάθε φοιτητή/τρια αφού εξετάσει τους λόγους και να διενεργήσει για το πώς θα τον στηρίξει να ολοκληρώσει τις σπουδές του μέσω κατάλληλων επιτροπών και συμβούλων ειδικών επί των θεμάτων. Αναφέρετε ότι θα δοθούν 2 ή 3 εξάμηνα για την ολοκλήρωση των σπουδών των ενεργών φοιτητών αλλά θα παρακαλούσα να λάβετε υπόψη σας ότι κάποιες σχολές έχουν αλυσίδες μαθημάτων, κλινικά μαθήματα (νοσοκομείο) και πρακτική εξάσκηση. Όλα αυτά θα πρέπει να τα πετύχει ένας φοιτητής σε συνδυασμό με τους σοβαρούς λόγους καθυστέρησης που σας ανέφερα προηγουμένως. Θερμή παράκληση, να σκεφτείτε αυτά που σας αναφέρω πριν να καταλήξετε στο τελικό νομοσχέδιο με την ελπίδα να μην εμποδίσετε κανέναν φοιτητή να πραγματοποιήσει την εκπαιδευτική του πορεία.