Αρχική Σύσταση νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου με την επωνυμία «Ελληνορθόδοξη Ιερά Βασιλική Αυτόνομη Μονή του Αγίου και Θεοβάδιστου όρους Σινά στην Ελλάδα»ΜΕΡΟΣ Ε΄ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (άρθρα 114-152)Σχόλιο του χρήστη Ευαγγελία | 21 Ιουλίου 2025, 14:34
Πρόταση για τη Θέσπιση Διαφανούς Πλαισίου Μεταθέσεων και Αποσπάσεων Εκπαιδευτικών Μουσικής Παιδείας στα Μουσικά Σχολεία Η πρόταση αφορά την αντικατάσταση του ισχύοντος καθεστώτος αδιαφάνειας με τη θέσπιση ενιαίου, δίκαιου και διαφανούς πλαισίου μεταθέσεων και αποσπάσεων για τους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ79.01 και ΤΕ16 στα Μουσικά Σχολεία, βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας (ν. 1824/1988, ν. 4610/2019, ν. 4653/2020, π.δ. 50/1996 κ.ά.). Προτείνονται τα εξής: 1. Θεσμοθέτηση Αναλυτικής Μοριοδότησης Ακαδημαϊκών Προσόντων Με βάση την παρ. 3 του άρθρου 205 του ν. 4610/2019, προτείνεται η σαφής μοριοδότηση προσόντων όπως: -Δεύτερη μουσική ειδίκευση -Δεύτερο πτυχίο -Μεταπτυχιακό / Διδακτορικό (συμπεριλαμβανομένων αυτών που αναγνωρίστηκαν με τον ν. 4386/2016) -Επιμορφώσεις, συνέδρια, άρθρα, ηχογραφήσεις, καινοτόμες δράσεις -Πιστοποιήσεις σε ΤΠΕ και ξένες γλώσσες Η μοριοδότηση δεν πρέπει να βασίζεται στον τύπο του πτυχίου διορισμού (ΠΕ ή ΤΕ), καθώς όλοι οι εκπαιδευτικοί υπηρετούν στην ίδια ειδίκευση και θέση. Οποιαδήποτε τέτοια διάκριση είναι άδικη, αντισυνταγματική και αβάσιμη νομικά. 2. Αναγνώριση της Διδακτικής Εμπειρίας στα Μουσικά Σχολεία Να μοριοδοτείται το σύνολο της προϋπηρεσίας στα Μουσικά Σχολεία. 3. Ενσωμάτωση Κοινωνικών Κριτηρίων Προτείνεται η εφαρμογή κοινωνικών μορίων (οικογενειακή κατάσταση, τέκνα, συνυπηρέτηση, συνθήκες διαβίωσης), όπως ακριβώς ισχύει στις γενικές μεταθέσεις. Επιπλέον προτάσεις: -Να επιτρέπονται μεταθέσεις/αποσπάσεις ΤΕ16 και σε σχολεία γενικής παιδείας. -Μετακινήσεις να γίνονται αποκλειστικά εντός της μουσικής ειδίκευσης διορισμού – αλλαγή ειδίκευσης μόνο μέσω μετάταξης. -Καθιέρωση αμοιβαίων μεταθέσεων μεταξύ Μουσικών Σχολείων. Συμπερασματικά: Η νομοθεσία προβλέπει συγκεκριμένα κριτήρια, τα οποία όμως πρέπει να εφαρμόζονται με σαφή, μετρήσιμο και δίκαιο τρόπο. Η πρόταση στοχεύει στη διασφάλιση της διαφάνειας, της ισονομίας και της επαγγελματικής αναγνώρισης των εκπαιδευτικών μουσικής.