• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΝΑΚΟΣ' | 21 Ιουλίου 2025, 16:16

    Η ρύθμιση που αναφέρεται στην τοποθέτηση των εκπαιδευτικών ΠΕ04 στα τμήματα ένταξης αποτελεί καταπάτηση των δικαιωμάτων των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Οι μαθητές των τμημάτων ένταξης σχολείων με μαθητικό δυναμικό λιγότερο των 250 ατόμων, στερούνται εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς ΠΕ04 στη διδασκαλία φυσικών επιστημών. Τι σχέση έχει ο μαθητικός πληθυσμός ενός σχολείου με τις ανάγκες των μαθητών στα τμήματα ένταξης; Οι φυσικές επιστήμες από το παρελθόν αποτελούσαν βασικό πυλώνα της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες δε χρειάζονται αποκλειστικά απομνημόνευση τύπων, κανόνων, λογαρίθμων και τυποποιημένες ασκήσεις. Είναι απαραίτητο να αποκτήσουν γνώσεις μέσα από τη βιωματική μάθηση και να διασυνδέσουν τις γνώσεις αυτές με το περιβάλλον και τον κόσμο γύρω τους. Έτσι θα αναπτύξουν ποικίλες δεξιότητες, απαραίτητες για το μέλλον τους. Είναι τουλάχιστον άδικο για την πλειοψηφία των μαθητών των τμημάτων ένταξης, να στερούνται αυτή τη δυνατότητα. Η συγκεκριμένη ρύθμιση πρέπει να καταργηθεί και να τροποποιηθεί σύμφωνα με τις ανάγκες των μαθητών.