Αρχική Σύσταση νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου με την επωνυμία «Ελληνορθόδοξη Ιερά Βασιλική Αυτόνομη Μονή του Αγίου και Θεοβάδιστου όρους Σινά στην Ελλάδα»ΜΕΡΟΣ Ε΄ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (άρθρα 114-152)Σχόλιο του χρήστη ΓΕΩΡΓΙΟΣ | 21 Ιουλίου 2025, 23:29
άρθρο 127 παρ. 6 Ως γονιός υποψηφίου κατατακτηρίων εξετάσεων, συμφωνώ απόλυτα με προηγούμενο σχόλιο υποψηφίου, το οποίο είναι σωστό και δίκαιο και σας παρακαλώ να το λάβετε υπόψη σας γιατί διασφαλίζει την αρχή της ισότητας έναντι όλων των υποψηφίων: • Αν πράγματι θέλετε το ποσοστό των κατατάξεων να είναι 20% ή 30%, θα πρέπει η πλήρωση των κενών θέσεων να είναι υποχρεωτική σε όλα τα ΑΕΙ και να απαλειφθούν οι λέξεις : δύνανται να. Πρέπει όλοι οι υποψήφιοι να έχουν την ίδια αντιμετώπιση και τις ίδιες δυνατότητες σε όλα τα ΑΕΙ. Έτσι θα υπάρχει ισότητα για όλους τους υποψηφίους και θα έχουν την δυνατότητα περισσότεροι υποψήφιοι να συνεχίσουν τις σπουδές τους και να μην αναγκάζονται να φεύγουν στο εξωτερικό. • Η μη υποχρεωτική πλήρωση των κενών θέσεων από όλα τα ΑΕΙ θα αποτελεί άνιση μεταχείριση εις βάρος των υποψηφίων που για λόγους οικογενειακούς, οικονομικούς ή επαγγελματικούς, δεν θα μπορούν να μετακινηθούν μακριά από το τόπο κατοικίας στην περίπτωση που θα πρέπει να επιλέξουν για εξετάσεις ΑΕΙ που θα εφαρμόζουν την διάταξη αυτή και που θα τυγχάνει να είναι μακριά από τον τόπο κατοικίας. Παραβιάζεται η αρχή της ισότητας όταν ένας υποψήφιος ισάξιος με κάποιον άλλον, να μην είναι επιτυχών σε ΑΕΙ που δεν καλύπτει τις κενές θέσεις, ενώ ο άλλος επιτυχών σε άλλο ΑΕΙ που θα καλύψει τις κενές θέσεις. • Το εξάμηνο εγγραφής για τους επιτυχόντες με συνολική βαθμολογία τουλάχιστον 30 μονάδες και ανεξαρτήτως επίδοσης σε επιμέρους μαθήματα, να είναι το ίδιο με τους άλλους επιτυχόντες με συνολική βαθμολογία πάνω από 30 μονάδες και πάνω από 10 μονάδες στα επιμέρους μαθήματα και να μην τιμωρούνται με την εγγραφή τους στο πρώτο εξάμηνο. Γιατί πράγματι είναι τιμωρία για αυτούς με οικονομικές , οικογενειακές και επαγγελματικές επιπτώσεις. Αφού όλοι είναι επιτυχόντες θα πρέπει να αντιμετωπίζονται ισότιμα. Αυτός που έχει συνολική βαθμολογία 30 μονάδες και σε κάθε μάθημα 10 μονάδες, είναι πιο ικανός από αυτόν που έχει π.χ. συνολική βαθμολογία 49 μονάδες και την ατυχία σε ένα μάθημα κάτω από 10 μονάδες; Σωστό και δίκαιο θα ήταν χωρίς να παραβιάζεται η αρχή της ισότητας, να εγγράφονται στο εξάμηνο που προβλέπεται και για τους άλλους, με αντίστοιχη χρέωση του συγκεκριμένου μαθήματος για παρακολούθηση.