• Σχόλιο του χρήστη 'Γεωργία Κ.' | 22 Ιουλίου 2025, 00:19

    APΘPO 122 Η εγκύκλιος 17812/Γ6/2006 του ΥΠΑΙΘ, που αφορά τα ΕΔΕΑΥ/ΚΕΔΔΥ/ΚΕΔΑΣΥ, αναφέρει ότι οι αξιολογήσεις πρέπει να διενεργούνται από ειδικούς στο γνωστικό αντικείμενο της δυσκολίας.Η δυσκολία στα Μαθηματικά είναι ειδικό μαθησιακό πρόβλημα, συχνά καταγεγραμμένο ως δυσαριθμησία (σύμφωνα με Διεθνή Συστήματα DSM-5, ICD-11).Άρα, μόνον ΠΕ03 είναι αρμόδιοι για να εκτιμήσουν αν το πρόβλημα αφορά: δομή σκέψης,μαθηματικό συλλογισμό ή γνωστικά στάδια της μαθηματικής ανάπτυξης. Η εσφαλμένη ή πρόχειρη διάγνωση μπορεί να οδηγήσει: Σε λανθασμένες προτάσεις Ε.Ε.Π. ή Σ.Δ.Ε.Υ. Σε αποκλεισμό ή περιττή ένταξη μαθητών σε Τμήματα Ένταξης Σε αναποτελεσματικές παρεμβάσεις, καθώς δεν εντοπίζεται η αιτία της δυσκολίας με ακρίβεια. Οι οικογένειες και οι μαθητές έχουν δικαίωμα επιστημονικά τεκμηριωμένων γνωματεύσεων, και αυτό διασφαλίζεται μόνο όταν η αξιολόγηση γίνεται από κατάλληλα καταρτισμένους ΠΕ03. Πρέπει από το άρθρο να αφαιρεθεί το "ή από εκπαιδευτικούς πε04" , συμφωνώ απόλυτα με τον ΠΕΣΜΕΑ.