• Σχόλιο του χρήστη 'Κανακη Ασημίνα.' | 22 Ιουλίου 2025, 01:52

    Aρθρο 122. Στηρίζω τη θέση του ΠΕΣΜΕΑ και θεωρώ πως η αξιολόγηση των παιδιών στα μαθηματικά από τα ΚΕΔΑΣΥ θα πρέπει να γίνεται αποκλειστικά από εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ03 (Μαθηματικοί) και όχι από εκπαιδευτικούς Φυσικών Επιστημών (ΠΕ04).Είναι αντιπαιδαγωγικη και αντιδεοντολογικη η τοποθέτηση φυσικών που δεν έχουν καν πρώτη ανάθεση τη διδασκαλία μαθηματικών στα σχολεια,πόσο μάλλον να αξιολογούν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και αναπηριες με χρήση σταθμισμένων διαγνωστικών εργαλείων όπως το τεστ Μαθηματικής Επάρκειας,που μόνο μαθηματικοί μπορούν να χορηγούν. Ζητώ να διαγραφεί η αναφορά στον κλάδο ΠΕ04 από το άρθρο.Ειναι κρίσιμης σημασίας και σχετίζεται άμεσα με την ορθότητα και εγκυρότητα των αξιολογήσεων που οδηγούν σε ορθές και στοχευμένες παρεμβάσεις...όχι σε αοριστολογιες που μόνο επιβλαβείς θα είναι για τους μαθητές,για τα παιδιά μας. Με εκτίμηση Κανάκη Ασημίνα.