Αρχική Σύσταση νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου με την επωνυμία «Ελληνορθόδοξη Ιερά Βασιλική Αυτόνομη Μονή του Αγίου και Θεοβάδιστου όρους Σινά στην Ελλάδα»ΜΕΡΟΣ Ε΄ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (άρθρα 114-152)Σχόλιο του χρήστη Παπαδημητρίου Γ. | 22 Ιουλίου 2025, 02:48
Με μεγάλη ξανά απογοήτευση και ανησυχία διαβάζουμε, για ακόμη μια φορά,την τοποθέτηση του Προέδρου κ. Πνευματικάκη και συνολικά του Διοικητικού Συμβουλίου του ΠΕΣΜΕΑ (Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Μαθηματικών Ειδικής Αγωγής) , αναφορικά με τις οργανικές θέσεις των ΠΕ03 και ΠΕ04 εκπαιδευτικών στα ΚΕΔΑΣΥ, όπου για ακόμη μία φορά το 10μελές ΔΣ της ΠΕΣΜΕΑ να αμφισβητει καταπτυστα τον ρόλο και την καταλληλότητα των ΠΕ04.ΕΑΕ στα ΚΕΔΑΣΥ. Να υπενθυμίσω ότι τα ΚΕΔΑΣΥ αποτελούν θεσμικούς φορείς της Ειδικής Αγωγής και όχι φροντιστηριακού τύπου δομές που εξυπηρετούν στόχους προετοιμασίας για πανελλαδικές εξετάσεις και να "πιάσουν" τα θέματα πανελληνίων. Τα παιδιά που αξιολογούνται και υποστηρίζονται μέσω των ΚΕΔΑΣΥ αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες, αναπτυξιακές διαταραχές, γνωστικά και ψυχοκοινωνικά προβλήματα,ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ, που προϋποθέτουν μια επιστημονικά τεκμηριωμένη και διεπιστημονική προσέγγιση. Οι εκπαιδευτικοί ΠΕ04 με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή (ΠΕ04.ΕΑΕ) διαθέτουν επαρκή επιστημονική κατάρτιση, παιδαγωγική εμπειρία και ΠΟΛΥΕΤΗ παρουσία σε δομές όπως τα Τμήματα Ένταξης, η Παράλληλη Στήριξη, όπου και σε αυτές τις δομές υποστηρίζουν τους μαθητές τόσο στις φυσικές επιστήμες όσο και στα μαθηματικά ταυτόχρονα (θετικές επιστήμες). Το ίδιο βέβαια κάνουν και οι μαθηματικοί ΠΕ03.ΕΑΕ που υποστηρίζουν τους μαθητές στις θετικές επιστήμες. Η εμμονική απαξίωση του κλάδου ΠΕ04.ΕΑΕ από πλευράς του 10μελους ΔΣ της ΠΕΣΜΕΑ δεν συνάδει με τις αρχές της συνεργασίας, της διεπιστημονικότητας και του σεβασμού ανάμεσα στους επαγγελματίες που εργάζονται για την υποστήριξη των παιδιών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες.