Αρχική Σύσταση νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου με την επωνυμία «Ελληνορθόδοξη Ιερά Βασιλική Αυτόνομη Μονή του Αγίου και Θεοβάδιστου όρους Σινά στην Ελλάδα»ΜΕΡΟΣ Ε΄ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (άρθρα 114-152)Σχόλιο του χρήστη Βασίλης Γ. | 22 Ιουλίου 2025, 07:14
Συνυπολογίζοντας το γεγονός ότι τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες έχουν ΙΣΟΠΟΣΕΣ ανάγκες για υποστήριξη σε ΟΛΑ τα ΒΑΣΙΚΑ μαθήματα των Φιλολογικών, των Φυσικών Επιστημών και των Μαθηματικών, θα περίμενε κανείς μια διαφορετική στάση από τους Μαθηματικούς. Θα ήθελα να μου πει ένας Μαθηματικός γιατί δεν συνδράμουν στη δημιουργία θέσεων στα Κεδασύ σε 50% σε ΠΕ04 ώστε να υπάρχει η αυτονόητη αξιολόγηση και στα μαθήματα Θετικών επιστημών, αλλά παρατηρώ ότι αυτό που τους ενδιαφέρει μόνο είναι να μην "τύχει" να αξιολογηθεί παιδί στα Μαθηματικά από ΠΕ04. Γιατί το συναδελφικό και παιδαγωγικό αυτό θα ήταν. Ισως υπάρχει η ενδόμυχη προσδοκία για μετατροπή και των συγκεκριμένων θέσεων σε θέσεις του κλάδου τους, πολλαπλασιάζοντας διορισμούς ή προσλήψεις. Άλλωστε η ολοκληρωτική τάση ότι η Ειδική Αγωγή στη Β/βάθμια είναι αποκλειστικό προνόμιο των Μαθηματικών και των Φιλολογων έχει εγκατασταθεί για τα καλά και λόγω του θλιβερού κόφτη στα ΤΕ για τους ΠΕ04. Ενός κόφτη που αφήνει μαθητές χωρίς υποστήριξη σε βασικά μαθήματα (ποιοι τα κάνουν άραγε κάποιες φορές?) και στο αέναο αναπληρωτιλίκι πολλών ΠΕ04 εξαφανίζοντας πολλές οργανικές. Το πρόβλημα δηλαδή έχει διττή επιρροή απέναντι και σε μαθητές και σε εργαζόμενους. Δεν βλέπω καμιά αναφορά στην αδικία του κόφτη στα ΤΕ. Που off the record έχει παρατηρηθεί σε κάποια ΤΕ να κάνουν μαθηματικοί π.χ. 18,19,20 ώρες Μαθηματικά αλλά επειδή δεν υπάρχει συνάδελφος ΠΕ04 να κάνουν και λίγο Φυσική ή Χημεία επειδή έτσι είναι οι εντολές. Εκεί δεν έχω ακούσει κάποια αντίδραση. Εν τέλει, το δίκαιο και αυτονόητο είναι η άρση του κόφτη οποιουδήποτε ορίου και η σύσταση οργανικών χωρίς να μπλέκονται ειδικότητες μεταξύ τους. Για να μιλάμε στοιχειωδώς και για "περί δικαίου αίσθημα"