• Σχόλιο του χρήστη 'Σοφία Θ.' | 22 Ιουλίου 2025, 09:21

    1) Μαθητής/τρια που έχει έγκριση υποστήριξης από σχολικό νοσηλευτή σημαίνει πως τον χρειάζεται ανά πάσα ώρα και στιγμή κατά τις ώρες παραμονής του παιδιού στο σχολείο (λόγω καρδιακών προβλημάτων, επιληψίας, σοβαρής αλλεργίας, διαβήτη, κτλ). Όταν λοιπόν το παιδί έχει έγκριση υποστήριξης και ο νοσηλευτής θα λείπει, ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη υποστήριξης και αντιμετώπισης ενός κρίσιμου για τη ζωή του περιστατικού; Τα απλά περιστατικά τα αναλαμβάνουν οι εκπαιδευτικοί, αλλά προφανώς αυτά τα παιδιά δεν κινδυνεύουν από τέτοιου είδους καταστάσεις.... 2) Παράλληλη Στήριξη στο Ολοήμερο Πρόγραμμα του Σχολείου: σημαντικότατη η υποστήριξη αυτών των παιδιών με εκπαιδευτικό παράλληλης στήριξης και στο ολοήμερο πρόγραμμα, αλλά με ποιες διαθέσιμες ώρες διδασκαλίας; Θα τοποθετήσει το Υπουργείου επιπλέον εκπαιδευτικούς για τις διδακτικές ώρες του ολοημέρου; Γιατί, το να μειωθούν οι ώρες από το πρωινό πρόγραμμα είναι κάτι που κανένα σχολείο δεν πρόκειται να εφαρμόσει. Δεν επαρκούν οι ώρες των αναπληρωτών Π.Σ. για το πρωινό πρόγραμμα. Ποιοι ακριβώς θα τοποθετηθούν και στο Ολοήμερο; Σεβαστές οι προτάσεις σας, αλλά αυτές οφείλουν να γίνονται αφού έχετε λύσει / προβλέψει τις καταστάσεις και τις δυσκολίες που προκύπτουν. Εάν δε ρωτάτε πρώτα τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, δεν θα μπορέσετε ποτέ να κατανοήσετε πως λειτουργούν τα Δημόσια Σχολεία.