• Σχόλιο του χρήστη 'Σταματίνα Δρίτσα' | 22 Ιουλίου 2025, 09:44

    Άρθρο 115: Να διασφαλιστεί επαρκής και έγκαιρη χρηματοδότηση από το Υπουργείο προς τους δήμους, ώστε να μην δημιουργούνται καθυστερήσεις και ανισότητες στην παροχή βιβλίων. Άρθρο 116: Δεν υπάρχει πρόβλεψη για πρόσβαση στην αξιολόγηση σε Κωφούς/Βαρήκοους εκπαιδευτικούς, ΕΕΠ/ΕΒΠ που χρησιμοποιούν Νοηματική. Ζητούμε την υποχρεωτική αποστολή σχολικού συμβούλου ειδικής αγωγής με γνώση ΕΝΓ. Αν δεν υπάρχει διαθέσιμος, να συνοδεύεται από επαγγελματία διερμηνέα ΕΝΓ με παιδαγωγική επάρκεια, καλυπτόμενο οικονομικά από το Υπουργείο Παιδείας. Άρθρο 122 :Στηρίζω τη θέση του Π.Ε.Σ.Μ.Ε.Α. Η αξιολόγηση των μαθηματικών δεξιοτήτων πρέπει να διενεργείται αποκλειστικά από ΠΕ03 (Μαθηματικούς). Η ανάθεση σε ΠΕ04 είναι παιδαγωγικά και επιστημονικά ακατάλληλη και θέτει σε κίνδυνο την εγκυρότητα των αξιολογήσεων. Προτείνεται διαγραφή του «ή ΠΕ04». Θέση ΠΕ04 ΕΑΕ στα Τ.Ε.:Το όριο των 250 μαθητών για ύπαρξη οργανικής ΠΕ04 ΕΑΕ στο Τ.Ε. είναι άδικο και μη λειτουργικό. Ζητείται κατάργηση του ορίου των 250 μαθητών. Ο αριθμός του γενικού μαθητικού πληθυσμού δεν αντανακλά τις ανάγκες των μαθητών με ΕΕΑ. Η στελέχωση των Τ.Ε. πρέπει να βασίζεται στον αριθμό και στις ανάγκες των μαθητών με γνωματεύσεις και όχι στο μέγεθος του σχολείου. Άρθρο 146:Ζητούμε τη μόνιμη παρουσία δύο σχολικών νοσηλευτών ανά σχολική μονάδα, χωρίς μετακινήσεις. Σε περίπτωση άδειας του ενός, να υπάρχει κάλυψη. Σε σχολεία Κωφών/Βαρήκοων να απαιτείται επαρκής γνώση της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας από τον/ην σχολικό νοσηλευτή. Σας ευχαριστώ, Κωφή εκπαιδευτικός