• Σχόλιο του χρήστη 'Βασιλική' | 20 Ιουλίου 2025, 00:04

    Σχετικά με τη σύμφωνη γνώμη του φορέα προέλευσης, αυτή πρέπει να αφαιρεθεί καθώς στην εφαρμογή της διαδικασίας για σύμφωνη γνώμη, τα προβλήματα που δημιουργούνται είναι, στην πλειονότητα των περιπτώσεων, ανυπέρβλητα. Η υποστελέχωση του δημόσιου τομέα δεν δίνει την δυνατότητα στον φορέα προέλευσης, όσο και αν θέλει να είναι "βοηθητικός" στον υπάλληλο, να υπερθεματίσει για την μετάταξη, καθώς την ίδια στιγμή έχει κάνει μια σειρά άλλων ενεργειών για να στελεχωθεί. Οι νομικοί από τους οποίους θα ζητηθεί να συνδράμουν σε μία σύμφωνη γνώμη μετάταξης, θα επισημάνουν την αντίθεση μεταξύ των δύο ενεργειών και το πιθανότερο είναι πως δεν θα γνωμοδοτήσουν υπέρ της μετάταξης. Ο υπάλληλος για την σύμφωνη γνώμη θα πρέπει να καταφύγει στους "ενδιάμεσους", ξεκινώντας μια αμφίβολης ολοκλήρωσης πορεία επαφών, η οποία μπορεί και να οδηγήσει σε εντελώς αντίθετο αποτέλεσμα. Πέραν των ανωτέρω, υπάρχουν περιπτώσεις αποσπάσεων που αφορούσαν σε κατόχους θέσεων ευθύνης και για τους οποίους ήταν προαπαιτούμενη η σύμφωνη γνώμη του φορέα προέλευσης, βάσει του δ/υπαλληλικού κώδικα. Αυτές οι περιπτώσεις πρέπει να εξαιρεθούν οπωσδήποτε, καθώς στην πραγματικότητα δεν αλλάζει κάτι. Η σύμφωνη γνώμη έχει δοθεί (για απόσπαση), ο υπάλληλος υπηρετεί σε άλλο φορέα, τα έως τότε καθήκοντά του ασκούνται από άλλον συνάδελφο.Επομένως υπάρχει μια νέα κανονικότητα για την οποία έχει δοθεί προηγουμένως η σύμφωνη γνώμη του φορέα προέλευσης. Οποιαδήποτε περαιτέρω απαίτηση του νέου Νόμου είναι χωρίς ουσία.