• Σχόλιο του χρήστη 'ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ' | 21 Μαΐου 2026, 14:19

    Η εναλλακτική ψήφος είναι μια χαζομάρα…Δλδ αν εγώ δώσω εναλλακτική ψήφο σε ένα συνδυασμό που δεν είναι στη πρώτη δυάδα θα πάει στον βρόντο η ψήφος μου;; Δεν θα έπρεπε να γνωρίζω τους δύο πρώτους συνδυασμούς για να έχει αξία η εναλλακτική ψήφος;;;Στην δεύτερη Κυριακή (όπως γίνεται μέχρι τώρα) γνωρίζουμε τους δύο πρώτους και πάμε και ψηφίζουμε μεταξύ αυτών…!!!Δεν κάνουμε τις Πυθίας….