• Σχόλιο του χρήστη 'Κωνσταντίνος Γ.' | 21 Μαΐου 2026, 21:29

    Θεωρώ σωστό το όριο στο 3% για την εκλογή ενός συνδυασμού στο δημοτικό ή περιφερειακό συμβούλιο, όπως ισχύει και στις εθνικές εκλογές. Σχετικά με το όριο εκλογής δημάρχου και περιφερειάρχη θεωρώ ότι το όριο, δεδομένου ότι θα υπάρχει ένας γύρος ψηφοφορίας, θα πρέπει να προσεγγίζει σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη πλειοψηφία οπότε το ισχύον 43%+ 1 θα ήταν προτιμότερο. Μια ακόμα παρατήρηση σχετικά με τους σταυρούς προτίμησης προκειμένου να μην υπάρχει συμπλήρωση σταυρών μετά το τέλος της διαδικασίας της ψηφοφορίας και δεν αντικατοπτρίζει τη γνήσια επιλογή του ψηφοφόρου είναι ότι θα μπορούσε να υπάρχει σε ένα μέρος του ψηφοδελτίου ένα κουτάκι στο οποίο να αναγράφεται το πλήθος των σταυρών που μπήκαν από τον ψηφοφόρο.