• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΟΖΙΩΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ' | 22 Μαΐου 2026, 10:57

    Νομίζω ότι στο Άρθρο 60 για την εκλογή συμβούλων Δημοτικής Κοινότητας θα πρέπει να ορισθεί ότι πρόεδρος θα είναι ο πλειοψηψών σύμβουλος του πρώτου συνδιασμού. ΓΙΑΤΪ : Αν δεν ορισθεί ,όπως στο προηγούμενο νομοσχέδιο , θα υπάρξουν τακτικές αλλαγές προέδρου με συνεννοήσεις κάτω απο το τραπέζι και ανώμαλες συμφωνίες . Πρέπει να καθορισθεί ακριβώς ώστε να μην αμφισβητείτε ο πρόεδρος. Νομίζω επίσης ότι θα πρέπει να υπάρξουν ξεχωριστά τοπικά ψηφοδέλτια και όχι μαζί με του κεντρικούς συνδυασμούς , γιατί έτσι θα εκλέγονται πάντα οι καλύτεροι για τις τοπικές κοινωνίες , ή αν θέλετε και ενιαίο τοπικό ψηφοδέλτιο και να εκλέγονται οι καλύτεροι και ο πλειοψηφών να ορίζεται πρόεδρος.