• Σχόλιο του χρήστη 'Ηλίας Θάνος' | 23 Μαΐου 2026, 11:57

    Δε νομίζω ότι έχει ιδιαίτερο νόημα η ηλεκτρονική ψήφος με τον τρόπο που προτίνεται πέρα από τη διευκόλυνση των ετεροδημοτών. Θα ήταν πολύ πιό λογικό να μπορεί ο καθένας να ψηφίζει μέσω gov από οποιαδήποτε συσκευή χωρίς να προσέρχεται σε εκλογικό κέντρο. Αν θέλουμε να καταπολεμήσουμε τη γραφειοκρατία ας το κάνουμε πραγματικά και όχι απλά να τη μετατρέπουμε σε ηλεκτρονική.