• Σχόλιο του χρήστη 'Σ. Τιμοθέου' | 25 Μαΐου 2026, 12:36

    Η αποτελεσματική άσκηση των αρμοδιοτήτων των ΟΤΑ προϋποθέτει πλέον οργανωμένο και θεσμικά κατοχυρωμένο πλαίσιο ψηφιακής διακυβέρνησης και διαλειτουργικότητας. Προτείνεται να προβλεφθούν: • υποχρεωτική συνεργασία όλων των υπηρεσιών με τις αρμόδιες δομές Ψηφιακού Μετασχηματισμού, • ενιαία πρότυπα ψηφιακών υπηρεσιών και δεδομένων, • μηχανισμοί ψηφιακού governance, • υποχρεωτική διαλειτουργικότητα μεταξύ πληροφοριακών συστημάτων, • και σαφής λειτουργική συνεργασία μεταξύ των οργανικών μονάδων ΤΠΕ και των δομών Ψηφιακού Μετασχηματισμού. Η εμπειρία εφαρμογής στην Περιφέρεια Αττικής κατέδειξε ότι η λειτουργική εξειδίκευση και η συμπληρωματικότητα των δύο δομών μπορεί να επιταχύνει σημαντικά τον ψηφιακό μετασχηματισμό, την εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων και τον διοικητικό εκσυγχρονισμό των ΟΤΑ.