• Σχόλιο του χρήστη 'ΘΑΝΑΣΗΣ' | 25 Μαΐου 2026, 14:59

    Όπως προκύπτει από τα άρθρα του Νέου Κώδικα όλες οι ευθύνες, για την είσπραξη των εσόδων αλλά και για την πληρωμή των εξόδων των Δήμων και των Περιφερειών, είναι στους υπαλλήλους των Οικονομικών Υπηρεσιών. Επομένως θα πρέπει να υπάρχει ειδική πρόβλεψη για τις αμοιβές των υπαλλήλων των Οικονομικών Υπηρεσιών, οι οποίες θα διαμορφώνονται σύμφωνα με το μέγεθος του Δήμου ή της Περιφέρειας αλλά και τις νομικές και δημοσιονομικές ευθύνες που φέρουν οι υπάλληλοι, όπως ισχύει και σε χώρες τις Ευρωπαϊκής Ένωσης (Γερμάνια, Γαλλία, Ολλανδία, Ιρλανδία, κ.α.).