• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία' | 28 Μαΐου 2026, 08:35

    Πολύ σωστά οι επικεφαλείς των δημοτικών κοινοτήτων θα μετονομαστούν σε Εκπρόσωποι δημοτικών κοινοτήτων, διότι πρόεδρος σημαίνει να παίρνεις αποφάσεις- αποφασιστική αρμοδιότητα και όχι να εισηγείσαι στο δημοτικό συμβούλιο. Επίσης, να δεσμέυονται οι δημοτικές κοινότητες ότι θα απαντούν στα έγγραφα αιτήματα πολιτών μέσα σε προθεσμία υποχρέωσης απάντησης ( σήμερα οι δημοτικές κοινότητες δεν απαντούν στον πολίτη). Οι δημοτικές κοινότητες ΔΕΝ κάνουν ετήσια γνωμοδοτική Γενική Συνέλευση κατοίκων, που προβλέπει ο Νόμος Κλεισθένη γιατί τώρα χρειάζεται υπογραφή προέδρου και αντιδημάρχου και δεν κάνουν ποτέ οι δημοτικές κοινότητες γενική συνέλευση κατοίκων κατά παράβαση του Νόμου. Είναι Αντισυνταγματικό που σήμερα ονομάζονται πρόεδροι δημοτικών κοινοτήτων, διότι δεν έχουν αποφασιστική αρμοδιότητα.