• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΜΠ' | 28 Μαΐου 2026, 14:30

    Η Θεσμοθέτηση του Ελέγχου του Κόμβου Επιδόσεων των ΟΤΑ ως υποχρεωτικού Εσωτερικού Ελέγχου υπονομεύει τη δυνατότητα της κατάρτισης του Ετήσιου Προγράμματος Ελέγχου βάσει ιεράρχησης Κινδύνων και πραγματικών προτεραιοτήτων του Φορέα.Η εμπλοκή της Μονάδας Εσωτερικού Ελέγχου σε ρόλο μηχανισμού διοικητικής επικύρωσης των αναρτημένων στοιχείων στο Κόμβο αλλοιώνει τη στρατηγική της αποστολή όπως αποτυπώνεται στην επιστολή των 59 Ελεγκτών ΟΤΑ το Μάρτιο του 2025 με τις ενστάσεις τους τεχνικές όσο και θεσμικές να παραμένουν σε πλήρη ισχύ. Είμαι νεότερη στο χώρο, είμαστε υποστελεχωμμένοι και ανήκουμε στη 3 ΓΡΑΜΜΗ ΡΟΛΩΝ