• Σχόλιο του χρήστη 'Ευαγγελία' | 28 Μαΐου 2026, 15:03

    Υπάρχουν ευρωπαΐκα προγράμματα που χάνονται και οι ανεμογεννήτριες θα έπρεπε να πληρώνουν ενοίκιο στους δήμους. ΟΧΙ σε νέο φόρο ακινήτων. Τα χωριά ερημώνουν, υπάρχει ερημιά με γέροντες μονάχα. ΟΧΙ σε νέα τέλη στα ακίνητα.