• Σχόλιο του χρήστη 'Σοφία Βλαζάκη' | 29 Μαΐου 2026, 10:05

    Κατόπιν μελέτης των σχολίων επί του άρθρου 470 και 507 και με αναζήτηση των όσων τα σχόλια αναφέρουν, τα οποία είναι ορθά, διαπιστώνετε ότι οι υπεύθυνοι εισήγησης και σύνταξης του νομοσχεδίου διακρίνονται δυστυχώς από ανεπάρκεια γνώσεων των αντικειμένων που θέτουν στο νομοσχέδιο. Είναι απορίας άξια η προχειρότητα απόδοσης αρμοδιοτήτων σε "κάτι που φαντάζει λογικό" χωρίς καμία έρευνα της νομοθεσίας που διέπει τον εσωτερικό έλεγχο είτε στην Ελλάδα είτε διεθνώς. Δείχνει βιασύνη στο να καλυφθούν κενά, με ό,τι μοιάζει κατάλληλο. Λυπάμαι γιατί παγκόσμια γνωρίζουν και νομοθετούν κατόπιν υπευθυνότητας και απόκτησης εξειδικευμένης γνώσης, ενώ στην χώρα μας ενεργούμε με ημιμάθεια, βιασύνη και προχειρότητα, χωρίς σεβασμό και γνώση του ήδη υπάρχοντος νομοθετικού πλαισίου, απλά και μόνο για να τελειώσει γρήγορα η υποχρέωση.