• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΜΜΑΝΟΥΗΛΙΔΟΥ ΔΩΡΑ' | 29 Μαΐου 2026, 13:03

    ΑΡΘΡΟ 33: Παρακαλώ πολύ, να διευκρινιστεί εάν ένας αποσπασμένος υπάλληλος από ΟΤΑ σε άλλον φορέα, μπορεί να συνάψει σύμβαση έργου.