• Σχόλιο του χρήστη 'ΤΑΓ' | 29 Μαΐου 2026, 14:28

    Άρθρο 541: Σε μία μονοπρόσωπη ΜΕΕ που αποτελεί την κανονικότητα στους Α'θμιους ΟΤΑ, είναι αδύνατος, αν όχι ουτοπικός ο έλεγχος ενός τόσο μεγάλου όγκου στοιχείων, που απαιτείται να εισαχθούν στον Κόμβο. Αν η ΜΕΕ δεν είχε καμία άλλη αρμοδιότητα που προκύπτει από την εφαρμογή του ΕΠΕ, ή της έχει αποδοθεί νομοθετικά, ίσως θα ήταν εφικτό και πάλι όχι εντός ενός τόσο ασφυκτικού χρονικού πλαισίου. Πέραν αυτών, είναι ανέφικτος ο ουσιαστικός και σε βάθος έλεγχος όλων των στοιχείων, που απαιτούν και εξειδικευμένες γνώσεις επί των αντικειμένων. Δημιουργεί δε, ένα αίσθημα ψευδασφάλειας - ένα άλλοθι στους αρμόδιους υπάλληλους της επιχειρησιακής λειτουργίας του Δήμου, καθώς θεωρούν ότι δεν φέρουν ευθύνη επί των απαντήσεων τους, αφού υπάρχει ο Εσωτερικός Ελεγκτής.