• Σχόλιο του χρήστη 'Pavlos' | 31 Μαΐου 2026, 11:00

    Θέμα: Αντίθεσή στην υποχρεωτική σύνδεση των κοινοτικών υποψηφίων με τους κεντρικούς δημοτικούς συνδυασμούς. Η υποχρεωτική ενσωμάτωση των προέδρων και συμβούλων κοινοτήτων στα ψηφοδέλτια των κεντρικών δημάρχων θα εντείνει φαινόμενα αυταρχισμού που ήδη παρατηρούνται στην τοπική αυτοδιοίκηση. Σήμερα, στην πράξη, βλέπουμε προέδρους κοινοτήτων που είτε δεν εξελέγησαν με τον νυν Δήμαρχο είτε τόλμησαν να διαφοροποιηθούν, να υφίστανται άτυπα «αντίποινα», όπως η περικοπή ή η καθυστέρηση της πάγιας προκαταβολής και ο αποκλεισμός της κοινότητάς τους από βασικά έργα καθημερινότητας. Οι άνθρωποι αυτοί οδηγούνται στην απομόνωση και αναγκάζονται να σιωπούν, χάνοντας την ελεύθερη άποψή τους, προκειμένου να μην «τιμωρηθεί» το χωριό τους από την κεντρική διοίκηση. Αν ψηφιστεί η προτεινόμενη διάταξη, ο έλεγχος του Δήμου πάνω στις κοινότητες θα γίνει απόλυτος. Ο πρόεδρος θα μετατραπεί σε έναν φοβισμένο υπάλληλο του Δημάρχου. Ζητώ τη θεσμοθέτηση πλήρως ανεξάρτητων τοπικών ψηφοδελτίων και τη διασφάλιση της αυτόματης και ανεξάρτητης χρηματοδότησης των κοινοτήτων, ώστε οι εκπρόσωποι των χωριών μας να μπορούν να μιλούν ελεύθερα και να διεκδικούν χωρίς τον φόβο της εκδίκησης και της απομόνωσης.