• Σχόλιο του χρήστη 'Π.Δ' | 1 Ιουνίου 2026, 15:27

    Παρακαλώ , απλοποιείστε επιτέλους τις διαδικασίες και την γραφειοκρατεία κυρίως στις Οικονομικές Υπηρεσίες των Δήμων (που πολλές είναι και υποστελεχωμένες ) . Θα αναφέρω ένα παράδειγμα: π.χ για να γίνει μια ανάθεση σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο για να επισκευασθεί ένα όχημα του Δήμου . Χρειάζεται μια μελέτη ή Τ.Ε (με βάση και την προσφορά) . Χρειάζεται η Εισήγηση στην Δημοτική Επιτροπή ότι μόνο η εταιρεία που το προμήθευσε μπορεί να το επισκευάσει (λόγω μοναδικότητας των ηλεκτρονικών συστημάτων του) άρθρο 32 του Ν 4412/16 . Επίσης με την εισήγηση προτείνεται στη Δημοτική Επιτροπή και ο ορισμός της Επιτροπής διαπραγμάτευσης με τους προσφέροντες ( άσχετα που είναι ένας και μοναδικός !!! ). Μετά συνεδρίαση της Επιτροπής αυτής (που έχει εγκριθεί από την Δημοτική Επιτροπή) για να επικυρώσει (το αυτονόητο ) την μια προσφορά !!! . Μετά εγκρίνεται από την Δημοτική Επιτροπή το Πρακτικό της Επιτροπής διαπραγμάτευσης ... Μετά αναλαμβάνει η Οικονομική Υπηρεσία να αναρτήσει και μετά από τις συγκ. ημέρες να καλέσει τον προσφέροντα για την Σύμβαση κλπ . Μετά η Υπηρεσία των οχημάτων κάνει ξανά εισήγηση στην Δημοτική Επιτροπή και στον Δήμαρχο για έγκριση μετακίνησης (συνήθως εκτός έδρας Δήμου που είναι το εξουσιοδοτημένο Συνεργείο) για σχετικές αποφάσεις . κ.ο.κ . Φανταστείτε αυτήν την "τρέλα" να την κάνεις με ένα σωρό τέτοια ζητήματα μέσα και όχι μόνο!!!!!! Θεσμοθετείστε μία εισήγηση και μία απόφαση για τέτοιες περιπτώσεις . Δεν χρειάζεται και επιτροπή για διαπραγμάτευση (αφού ένας είναι που μπορεί να συμμετάσχει λόγω μοναδικότητας )...