Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών με τίτλο «Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης»ΜΕΡΟΣ Δ΄ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (άρθρα 532-543)Σχόλιο του χρήστη Π.Δ | 1 Ιουνίου 2026, 15:27
|
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Παρακαλώ , απλοποιείστε επιτέλους τις διαδικασίες και την γραφειοκρατεία κυρίως στις Οικονομικές Υπηρεσίες των Δήμων (που πολλές είναι και υποστελεχωμένες ) . Θα αναφέρω ένα παράδειγμα: π.χ για να γίνει μια ανάθεση σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο για να επισκευασθεί ένα όχημα του Δήμου . Χρειάζεται μια μελέτη ή Τ.Ε (με βάση και την προσφορά) . Χρειάζεται η Εισήγηση στην Δημοτική Επιτροπή ότι μόνο η εταιρεία που το προμήθευσε μπορεί να το επισκευάσει (λόγω μοναδικότητας των ηλεκτρονικών συστημάτων του) άρθρο 32 του Ν 4412/16 . Επίσης με την εισήγηση προτείνεται στη Δημοτική Επιτροπή και ο ορισμός της Επιτροπής διαπραγμάτευσης με τους προσφέροντες ( άσχετα που είναι ένας και μοναδικός !!! ). Μετά συνεδρίαση της Επιτροπής αυτής (που έχει εγκριθεί από την Δημοτική Επιτροπή) για να επικυρώσει (το αυτονόητο ) την μια προσφορά !!! . Μετά εγκρίνεται από την Δημοτική Επιτροπή το Πρακτικό της Επιτροπής διαπραγμάτευσης ... Μετά αναλαμβάνει η Οικονομική Υπηρεσία να αναρτήσει και μετά από τις συγκ. ημέρες να καλέσει τον προσφέροντα για την Σύμβαση κλπ . Μετά η Υπηρεσία των οχημάτων κάνει ξανά εισήγηση στην Δημοτική Επιτροπή και στον Δήμαρχο για έγκριση μετακίνησης (συνήθως εκτός έδρας Δήμου που είναι το εξουσιοδοτημένο Συνεργείο) για σχετικές αποφάσεις . κ.ο.κ . Φανταστείτε αυτήν την "τρέλα" να την κάνεις με ένα σωρό τέτοια ζητήματα μέσα και όχι μόνο!!!!!! Θεσμοθετείστε μία εισήγηση και μία απόφαση για τέτοιες περιπτώσεις . Δεν χρειάζεται και επιτροπή για διαπραγμάτευση (αφού ένας είναι που μπορεί να συμμετάσχει λόγω μοναδικότητας )...