• Σχόλιο του χρήστη 'Τακιτζής Μαρίνος' | 2 Ιουνίου 2026, 00:03

    Έχω περίπτερο 25 χρόνια,πριν δύο χρόνια αφού πέθανε ο ιδιοκτήτης περιήλθε στον Δήμο,η σύμβαση λήγει σε ένα χρόνο,εγώ τι θα κάνω μετά? Μετά από 25 χρόνια περιπτεράς?Δίνεται παράταση?? Επίσης άλλο ένα σχόλιο,τα πέντε χρόνια είναι πολλά για έναν Δήμαρχο και δημοτικό συμβούλιο,αν δεν μας αρέσει ο Δήμαρχος πρέπει να περιμένουμε πέντε ολόκληρα χρόνια?? Τι ιδανικό και σωστό θα ήταν η θητεία να Η αν3-4 χρόνια... Επίσης βλέπουμε Αντιδημάρχους που είναι 15 χρόνια,ήταν σε άλλη παράταξη,μεταπήδησαν σε άλλη,και είναι αυτό σωστό να παραμένουν 15 ολόκληρα χρόνια,έτσι το λειτούργημα καταντάει επάγγελμα.Ειμαι στο Ηράκλειο Κρήτης..