• Σχόλιο του χρήστη 'Βαγγέλης' | 2 Ιουνίου 2026, 12:40

    ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ στα τριμελή τοπικά συμβούλια χωριών, αφού ο πληθυσμός έχει μειωθεί πολύ και είναι περισσότεροι οι σύμβουλοι από τους κατοίκους του χωριού!!!!!!!!!!! Τα τριμελή βάζουν εμπόδια στον Πρόεδρο, ο οποίος πρόεδρος χωριών, χρειάζεται συμβούλιο με συζητήσεις πολλών ωρών για μία υπόθεση. Τα τριμελή συμβούλια δημοτικών κοινοτήτων, δημιουργούν Γραφειοκρατία και εμποδίζουν τον Πρόεδρο...