• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτης Κ' | 2 Ιουνίου 2026, 19:05

    Να μείνει οπωσδήποτε το όριο στους 201 κατοίκους για το τριμελές συμβούλιο. Αν το ανεβάσετε στους 301, εκατοντάδες μικρά χωριά θα μείνουν με έναν άνθρωπο μόνο του να αποφασίζει για όλα. Αυτό είναι μεγάλο λάθος για τρεις απλούς λόγους: Τρεις γνώμες είναι πάντα καλύτερες από μία: Στο συμβούλιο γίνεται κουβέντα, υπάρχει συνεργασία και καθαρά πράγματα. Χώρια που αν αρρωστήσει ή έχει μια δουλειά ο ένας, το χωριό δεν μένει ξεκρέμαστο, υπάρχουν άλλοι δύο να τρέξουν. Σχολείο για τους νεότερους: Για να βγει κάποιος Πρόεδρος αύριο, πρέπει πρώτα να «ψηθεί» και να μάθει τη δουλειά. Μπαίνοντας πρώτα ως σύμβουλος, βλέπει πώς λειτουργούν τα πράγματα και παίρνει εμπειρία. Αν καταργήσουμε τα συμβούλια, σε λίγα χρόνια θα ψάχνουμε ανθρώπους να ασχοληθούν με τα κοινά και θα τους ψάχνουμε με το κιάλι. Δεν κοστίζει ούτε ευρώ: Οι σύμβουλοι στα χωριά αυτά δεν παίρνουν μισθό ούτε αποζημιώσεις. Δεν επιβαρύνουν στο ελάχιστο ούτε τον Δήμο ούτε το Κράτος. Αφήστε τα συμβούλια όπως είναι σήμερα. Δώστε κίνητρο στον κόσμο να παλεύει για τον τόπο του, για να μην ερημώσουν εντελώς τα χωριά μας.