• Σχόλιο του χρήστη 'Σπύρος Χρ.' | 2 Ιουνίου 2026, 19:31

    Να μείνει οπωσδήποτε το όριο στους 201 κατοίκους για το τριμελές συμβούλιο! Αν το πάτε στους 301, στα μικρά χωριά θα εκλέγεται πλέον μόνο ένας Πρόεδρος. Ξέρετε τι σημαίνει αυτό στην πράξη; Ότι θα βγαίνουν πάντα οι ίδιοι και οι ίδιοι, οι παλιοί που ξέρουν το «σύστημα». Ένας νέος άνθρωπος δεν θα έχει κανένα κίνητρο να κατέβει υποψήφιος. Θα σου λέει «πού να μπλέκω μόνος μου, θα με φάνε οι παλιοί». Με το τριμελές συμβούλιο όμως, ανοίγει η πόρτα για νέα παιδιά. Μπαίνουν 2-3 άτομα μαζί, παίρνουν μια εμπειρία, «ψήνονται» στην αυτοδιοίκηση και ετοιμάζονται για το αύριο. Οι σύμβουλοι αυτοί δεν παίρνουν ούτε ένα ευρώ μισθό, άρα δεν κοστίζουν τίποτα. Αφήστε το όριο εκεί που είναι, για να δώσουμε χώρο στους νέους να βγουν μπροστά, αλλιώς τα χωριά μας θα ερημώσουν τελείως.