|
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Να μείνει το όριο στους 201 κατοίκους και σταματήστε επιτέλους να υποβαθμίζετε τα χωριά μας! Ήμαρτον πια με αυτή την εμμονή να τα ξηλώσετε όλα. Αν το πάτε στους 301, καταργείτε τα συμβούλια και αφήνετε έναν άνθρωπο μόνο του να κάνει κουμάντο. Δηλαδή τι θέλετε; Να φτιάξετε τοπικούς «σερίφηδες» που δεν θα δίνουν λογαριασμό σε κανέναν; Γιατί τόση αλλεργία με τον έλεγχο; Μόνο όποιος φοβάται την πολυφωνία και την καθαρότητα θέλει να διοικεί εντελώς μόνος του, για να κάνει ό,τι του καπνίσει χωρίς να τον ελέγχει κανένας. Το συμβούλιο σημαίνει διαφάνεια. Το μονοπρόσωπο σημαίνει «αποφασίζομεν και διατάσσομεν». Μας δουλεύετε με τα έξοδα; Μην τολμήσει κανείς να πει ότι κοστίζουν. Οι σύμβουλοι στα χωριά αυτά δεν παίρνουν ούτε ένα ευρώ μισθό. Δεν επιβαρύνουν ούτε σεντ τον προϋπολογισμό. Προς τι λοιπόν αυτό το καψόνι στις τοπικές κοινωνίες; Διώχνετε τους νέους με το ζόρι: Αντί να δώσετε κίνητρο σε κάναν νέο άνθρωπο να μπει στο συμβούλιο, να «ψηθεί», να μάθει πώς λειτουργεί η αυτοδιοίκηση και να πάρει εμπειρία, του κλείνετε την πόρτα κατάμουτρα. Με έναν μόνο Πρόεδρο, θα κατεβαίνουν πάντα οι ίδιοι και οι ίδιοι και οι νέοι θα κοιτάνε από μακριά. Φτάνει πια με τις θεωρίες πίσω από τα γραφεία. Αφήστε το όριο στους 201 κατοίκους, αφήστε τα συμβούλια να υπάρχουν για να ακούγεται και καμιά άλλη γνώμη, γιατί με τις εξυπνάδες σας στο τέλος στα χωριά θα μείνουν μόνο οι πινακίδες!