• Σχόλιο του χρήστη 'Κατερίνα' | 2 Ιουνίου 2026, 19:41

    Μην πειράξετε το όριο των 201 κατοίκων για τα τριμελή συμβούλια! Έχουμε βαρεθεί να βλέπουμε αποφάσεις από γραφεία που υποβαθμίζουν συνεχώς την επαρχία. Αν το πάτε στους 301, ουσιαστικά λέτε στα μικρά χωριά «βγάλτε έναν άνθρωπο να κάνει το χωριό τσιφλίκι του». Ποιος λογικός άνθρωπος θέλει να καταργήσει τη συζήτηση και να αφήσει έναν μόνο του να αποφασίζει; Μόνο όποιος τρέμει τον έλεγχο, την κριτική και τη διαφάνεια! Όταν είσαι μόνος σε μια καρέκλα, κάνεις ό,τι γουστάρεις και δεν δίνεις λογαριασμό σε κανέναν. Το συμβούλιο, όμως, βάζει φρένο στην αυθαιρεσία. Και το χειρότερο; Κλείνετε την πόρτα κατάμουτρα στη νεολαία. Για να βγει ένα νέο παιδί αύριο Πρόεδρος, πρέπει πρώτα να «ψηθεί» σαν σύμβουλος, να δει πώς δουλεύει η αυτοδιοίκηση και να πάρει εμπειρία. Αν αφήσετε μόνο μία καρέκλα, θα τη γραδάρουν οι «αιώνιοι» τοπικοί παράγοντες και οι νέοι θα λένε «πού να μπλέκω τώρα να με φάνε οι παλιοί». Θα βγαίνουν οι ίδιοι και οι ίδιοι μέχρι να σβήσουν τα χωριά. Για το οικονομικό, μην ακούσω κουβέντα. Οι άνθρωποι αυτοί τρέχουν για τον τόπο τους και δεν παίρνουν ούτε σεντ μισθό. Μηδέν κόστος για τον Δήμο και το Κράτος. Μαζέψτε λοιπόν αυτή την άστοχη αλλαγή. Αφήστε το όριο στους 201 κατοίκους ως έχει, για να υπάρχει έλεγχος, πολυφωνία και μια ευκαιρία στους νέους να πάρουν εμπειρία, αλλιώς στο τέλος θα ψάχνετε ανθρώπους για τα χωριά με το κιάλι!