• Σχόλιο του χρήστη 'Κεραμιδιωτη Ολυμπία' | 3 Ιουνίου 2026, 10:57

    Εκφράζω την έντονη αντίθεσή μου στη διάταξη του άρθρου 42 που αποκλείει τους κατώτερους αξιωματικούς των Σωμάτων Ασφαλείας από το δικαίωμα του εκλέγεσθαι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση. Η προσφορά στα κοινά και η αγάπη για τον τόπο μας δεν γνωρίζει επαγγελματικές ιδιότητες. Είναι απαράδεκτο να στερούμε από τις τοπικές κοινωνίες ανθρώπους με αποδεδειγμένη εμπειρία, πειθαρχία και διάθεση για προσφορά, αντιμετωπίζοντάς τους ως πολίτες δεύτερης κατηγορίας. Ο αποκλεισμός αυτός εισάγει μια αδικαιολόγητη διάκριση εις βάρος των ενστόλων, η οποία πλήττει άμεσα τη δημοκρατική πολυφωνία των δήμων μας. Ζητώ την οριστική και πλήρη απόσυρση του συγκεκριμένου άρθρου. Το δικαίωμα όλων των πολιτών να εκλέγονται πρέπει να παραμείνει αναφαίρετο και ισότιμο.»