• Σχόλιο του χρήστη 'Τζόγια Γρουζή' | 3 Ιουνίου 2026, 16:14

    Εισηγούμαστε την υπαγωγή στις διατάξεις χορήγησης του επιδόματος σίτισης και στέγασης να ενταχθούν και οι υπάλληλοι οι οποίοι, παρότι έχουν την κατοικία τους στο ίδιο νησί με τον τόπο υπηρεσίας τους, λόγω της χιλιομετρικής απόστασης μεταξύ κατοικίας και τόπου εργασίας, η οποία ορίζεται ρητώς( για παράδειγμα σε εβδομήντα (70) χιλιόμετρα ημερησίως μετ’ επιστροφής), να λογίζεται για την εφαρμογή της παρούσας ως διαμένων σε άλλο νησί.