• Σχόλιο του χρήστη 'ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ' | 3 Ιουνίου 2026, 18:00

    Διατήρηση των εδρών των Δημοτικών Κοινοτήτων στις έδρες των Δήμων α) Κρίνεται απαραίτητο, να μην καταργηθούν οι Δημοτικές Κοινότητες στις έδρες των Δήμων. Η κατάργηση τους θα οδηγούσε σε απώλεια θεσμικής εκπροσώπησης για σημαντικό αριθμό πολιτών.