• Σχόλιο του χρήστη 'Μαριάννα Καραγιάννη' | 4 Ιουνίου 2026, 06:12

    Για το άρθρο 338 σε θέματα προσωπικού πιστεύω ότι η αξιοποίηση ανθρώπων που έχουν εξεταστεί και έχουν πετύχει σε γραπτούς διαγωνισμούς του δημοσίου -ΑΣΕΠ - θα προσφέρει περισσότερα σε σχέση με ανθρώπους που προσλαμβάνονται με συμβάσεις μίσθωσης έργου διότι οι πρώτοι είναι συνειδητοποιημένοι για την επιλογή τους να εργαστούν στο δημόσιο σε σχέση με τους δεύτερους. Ευχαριστώ