• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΤΣΙΚΙΝΗ, ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ΕΛΓ' | 4 Ιουνίου 2026, 08:16

    Άρθρο 47 Προτείνεται η αύξηση της προβλεπόμενης ποσόστωσης φύλου από 40% σε 50% για κάθε φύλο, ώστε να διασφαλίζεται η ουσιαστική ισότιμη εκπροσώπηση γυναικών και ανδρών στην τοπική αυτοδιοίκηση, σύμφωνα με το Σύνταγμα και τις ευρωπαϊκές δεσμεύσεις της χώρας. Επιπλέον, προτείνεται η καθιέρωση της εναλλαγής φύλου στις λίστες υποψηφίων (σύστημα zipper), ως δοκιμασμένη πρακτική ενίσχυσης της ισόρροπης συμμετοχής και της δημοκρατικής εκπροσώπησης.