• Σχόλιο του χρήστη 'Ξανθακης Γιώργος' | 30 Νοεμβρίου 2012, 12:33

    Άρθρο 4: Παρακαλούμε όπως προσδιορίσετε τα όρια της «περιορισμένης, ήπιας και λελογισμένης Εμπορικής Επικοινωνίας». Επιπροσθέτως, παρακαλούμε η φράση «να μην απευθύνεται» της παρ. 4.3.6: «Να μην περιλαμβάνει, να μην προβάλλει, να μην ενθαρρύνει και να μην απευθύνεται σε άτομα κάτω των 21 ετών ή άτομα ευπαθών και ευάλωτων ομάδων του πληθυσμού» την αντικαταστήσετε από την ακριβέστερη «να μην στοχεύει». Επίσης να προσδιορίσετε με πιο ακριβή τρόπο τις περιπτώσεις των παραγράφων 4.3.7 και 4.3.9. «4.3.7 Να μην είναι ελκυστικές σε άτομα κάτω των 21 ετών ή άτομα ευπαθών και ευάλωτων ομάδων, ειδικότερα μέσω αναφοράς σε στοιχεία της νοοτροπίας, των συνηθειών και της συμπεριφοράς τους. ……. 4.3.9 Να μην εκμεταλλεύεται τη ροπή, τη φιλοδοξία, την απειρία, την έλλειψη γνώσεων ή τις προσδοκίες ατόμων κάτω των 21 ετών, άλλων ευάλωτων ατόμων ή ατόμων ευπαθών ομάδων του πληθυσμού, λόγω της ειδικής τους κατάστασης, όπως είναι η οικονομική τους κατάσταση.» Επίσης η περίπτωση της παραγράφου 4.3.8 «Να μην προσελκύει με οιονδήποτε άλλο τρόπο νεαρά άτομα, όπως για παράδειγμα χρησιμοποιώντας μια διασημότητα για προωθητικούς σκοπούς», περιορίζει υπέρμετρα την διαφημιστική δυνατότητα. Η πρόβλεψη της παρ. 4.5 περί ετησίου λεπτομερούς σχεδίου Εμπορικής Επικοινωνίας δημιουργεί υπέρμετρο κόστος για τον Φορέα Εκμετάλλευσης και τους Παραχωρησιούχους. Τέλος, στην παρ. 4.6 παρακαλούμε όπως προσθέσετε στο τελευταίο εδάφιο την υπογράμμιση «και άλλες παρόμοιες πληροφορίες που η Ε.Ε.Ε.Π. μπορεί να θεωρήσει απαραίτητες». Άρθρο 4.5 (αλλά και άρθρα 30.2, 30.3, 33.3, 39.3, 46.4. 48.7, 49.7, 50.7): Για λόγους ταχύτερης διεκπεραίωσης, οι προθεσμίες που προβλέπονται στα άρθρα αυτά θα πρέπει να συντμηθούν στον ένα (1) μήνα.