• Σχόλιο του χρήστη 'Πέτρος Γαβαλάκης' | 11 Οκτωβρίου 2010, 14:10

    2. Ηλεκτρονικές υπηρεσίες πιστοποίησης (προς πολίτες και φορείς) για τη δημιουργία ηλεκτρονικού αρχείου προσόντων και δεξιοτήτων, διαδικασία που θα καταστήσει εφικτή τη δημιουργία μητρώου υποψηφίων ΑΣΕΠ. Αν και έχω την αίσθηση ότι η παραπάνω λειτουργικότητα (2) έχει ξανα-προκηρυχθεί στο παρελθόν, θα ήθελα να προτείνω τα ακόλουθα: α) Πέρα από τη δημιουργία μιας βάσης δεδομένων "προσόντων", να δοθεί έμφαση και στη δημιουργία/υιοθέτηση προτύπων αναπαράστασής τους (σε συνεργασία με άλλους συναρμόδιους φορείς, π.χ. Υπ.Παιδείας - Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων κλπ) ώστε να είναι εύκολη η εισαγωγή/εξαγωγή των στοιχείων και ο συγχρονισμός με άλλες υπηρεσίες "διάχυσης" προσόντων (που στοχεύουν π.χ. στον ιδιωτικό τομέα) β) Διασύνδεση με Φορείς "παροχής" προσόντων (π.χ. Γραμματείες Πανεπιστημίων, Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας, Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης προσόντων κλπ κλπ) αλλά και Φορείς "σταθερών" στοιχείων (π.χ. Δημοτολόγιο) ώστε να είναι δυνατή η συγκέντρωση/επικαροποίηση/επικύρωσή τους χωρίς ενέργειες του χρήστη (βλ. επικύρωση αντιγράφων σε ΚΕΠ κλπ) γ) Αφού διευκρινιστεί κατά πόσον υπάρχει "κίνδυνος" τα προσόντα να χαρακτηριστούν ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα, να διερευνηθεί κατά πόσον το αρχείο προσόντων τρίτων είναι προσβάσιμο και από ποιούς (π.χ. συνυποψηφίους για έλεγχο κλπ). δ) Διασύνδεση με άλλα μητρώα (π.χ. Ενιαίο Μητρώο Εκπαιδευτών Υπ. Παιδείας) ή/και παροχή υπηρεσιών ενδιάμεσων (hub) εγγυήσεων/πιστοποίησης προς αυτά ώστε να μην απαιτείται η επανυποβολή τους Περισσότερες λεπτομέρειες (π.χ. για πρότυπα περιγραφής βιογραφικού κλπ) αναφέρω σε ανάρτηση εδώ: http://pgaval.wordpress.com/2009/11/15/registries_everywhere/ Σας ευχαριστώ.