• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΥΔΟΚΙΑ' | 13 Οκτωβρίου 2010, 13:29

    O ΑΣΕΠ ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΕΚΣΥΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΗΣ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ,ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ...ΖΗΤΑ ΤΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΤΗΣ. ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ ΓΡΑΠΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ/2004 & 2009 ΘΑ ΠΑΡΑΘΕΣΩ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΣΕΙΣ ΜΟΥ - ΕΥΛΟΓΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ- ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΑΠΌΣΟ ΤΗΡΕΙΤΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ¨ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΚΑΤ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΙΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΤΗΣΗΣ ΑΥΤΗΣ ΟΛΟΙ ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΗΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΥΤΟ. ΣΤΙΣ ΠΡΟΚ. 2/1Γ/2004 & 1Γ/2008 ΚΑΘΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ: ΠΟΣΟΣΤΑ 20% ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΩΝ ΠΡΟΚΗΡΥΣΣΟΜΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΣΕ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΕΚΝΑ ΑΥΤΩΝ, 10% ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΣΕ ΤΡΙΤΕΚΝΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΕΚΝΑ ΑΥΤΩΝ ,5%+5%ΤΩΝ ΘΕΣΩΝ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΕ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙΝΝΟΣΤΟΥΝΤΕΣ ΚΑΙ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ ΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΣΟΒ. ΕΝΩΣΗΣ. ΑΡΑ ΑΠΟ ΤΟ 100% ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΟ 60% ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ¨ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ¨ΥΠΕΡ ΚΑΠΟΙΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΣΙΑ. - Ο ΤΕΛΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΚΑΘΕ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟΥ ΣΥΝΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΤΗΣ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΣΥΝ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΤΩΝ ΤΥΠΙΚΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ. Η ΑΔΙΚΙΑ ΠΟΥ ΓΕΝΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΣΟΣΤΩΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ? ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΣΕΠ ΠΑΡΑΤΗΡΗΘΗΚΕ ΤΟ ΕΞΗΣ:ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑΝ Μ ΦΕΚ ΠΑΙΔΙΑ(2) ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ (ΜΕ ΒΑΘΜΟ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΙΚΑΙΟ 1 ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ 1) ΜΕ ΤΕΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ 34,2 & 36,8 ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ ? ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ(60%)ΜΕ ΒΑΘΜΟ 61,02 (ΠΟΥ ΠΕΤΥΧΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ) Η ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΜΕ ΒΑΘΜΟΥΣ 65, 70, 50 , 72. ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΠΕΞΩ ? ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΧΡΗΣΤΟΙ?ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΟΤΗΤΑ?. ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΝΣΤΑΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ ΑΥΤΗΣ? ΟΧΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΔΕΧΕΤΑΙ Ο ΑΣΕΠ ΕΝΣΤΑΣΗ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΔΙΚΙΩΝ ΠΟΥ Η ΙΔΑ Η ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΠΑΡΑΓΕΙ. ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΛΟΙΠΩΝ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΠΟΣΟΣΤΩΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΕ ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΒΑΘΜΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΡΗΤΗΡΙΑ,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ,ΑΦΟΥ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ,ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΙΜΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΥΝΑΦΕΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΥΠ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ. -ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΟΠΩΣ ΛΕΙ Η ΠΡΟΚ. ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΕΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ. ΠΩΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ Ο ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟΣ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΩΝ 12ΜΟΝΑΔΩΝ (ΠΩΣ ΕΝΑΣ ΕΞΕΤΑΣΤΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΕΙ ΜΕ 8 ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΜΕ 53 ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ 90 ΣΤΗ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΣΥΝΕΒΕΙ ΤΟ 2004), ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΕΞΕΤΑΣΤΗ? ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΣΕΙ ΜΕ ΑΝΩΤΕΡΩ>53&<8? ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ -ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΩΡΩ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΤΗ -ΠΡΙΜΟΔΟΤΗΣΗ- ΜΕ 20ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΗΣ ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑΣ ΠΑΡΑΜΕΘΟΡΙΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ Η "ΚΑΠΟΙΩΝ¨ ΝΗΣΩΝ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ π.χ. ΣΥΡΟΣ,ΠΑΡΟΣ...ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΛΟΓΗ ΠΡΙΜΟΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΗΣΙΑ ΟΠΩΣ ΣΚΥΡΟΣ, ΚΡΗΤΗ, ΠΟΡΟΣ ... ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ 20 ΜΟΝ. ΚΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ, ΝΑ ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΑΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΤΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟ Η ΟΧΙ.ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΟ,ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ,ΙΣΟΝΟΜΟ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ Η ΘΕΛΟΥΜΕ ΣΤΗ ΠΡΑΞΗ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΗ ΠΡΟΘΕΣΗ ΜΑΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ!