• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΣ' | 14 Οκτωβρίου 2010, 15:08

    Κατ' αρχάς και αναφορικά με τον ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών που αφορά τους Μηχανικούς, θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη η εμπειρία του κάθε μηχανικού στο αντικείμενό του και η άδεια άσκησης επαγγέλματος, και όχι να ζητάται ΑΣΠΑΙΤΕ με το πρόσχημα ότι ο μηχανικός δεν μπορεί να είναι και δάσκαλος. Σε όλη την Ευρώπη το να διδάσκει ενεργός Μηχανικός σε σχολείο είναι προσόν για το ίδιο το σχολείο. Στην Ελλάδα όταν καταθέτεις την αίτηση σου λένε "Στο σχολέιο είσαι εκπαιδευτικός και όχι μηχανικός". Αλλά με την έκδοση των αποτελεσμάτων έχοντας πετύχει πάνω από τη βαθμολογική βάση λείπει η ασπαιτε. Δηλαδή δεν αξιολογείται η ικανότητα και οι γνωσεις, αλλά τα χαρτιά. Και μετά μιλάμε για αναβάθμιση της τεχνικής εκπαιδευσης. Κάθε γραπτός διαγωνισμός είναι διαγωνισμός σειράς προτεραιότητας. Περνάνε αυτοί που εγραψαν καλύτερα. Αν το γραπτό είναι δευτερεύον επειδή προτάσσεται η ασπαιτε, προς τί οι εξετάσεις? Και όσοι πετύχαμε δεν είχαμε την ευκαιρία να γίνουμε καν αναπληρωτές. Να υποβάλλετε τους αναπληρωτές που διορίστηκαν με τα οκτάμηνα στην ίδια δοκιμασία με εμάς και βλέπουμε αν θα περάσουν. Κατά δέυτερον το κύριο προσόν, μετά το βαθμό πτυχίου θα πρέπει να είναι η προυπηρεσία και όχι τα μεταπτυχιακά. Εφόσον ο φορέας δεν απαιτεί μεταπτυχιακό για κάποια θέση πώς αυτό ( το μεταπτυχιακό) θεωρείται προσόν και μαλιστα με περισσότερα μόρια, εάν είναι συναφές με το αντικέιμενο και λγότερα, εάν όχι. Δηλαδή, το κράτος πρέπει να πληρώσει μεταπτυχιακό η διδακτορικό σε θέσεις στις οποίες τέτοιος τίτλος δεν είναι απαραίτητος? Ή μήπως όλοι οι υποψήφιοι θα έπρεπε να είμαστε κάτοχοι διδακτορικού και, αφού όχι, συμπληρώνονται οι θέσεις με το αμέσως μικρότερο προσόν. Εάν η θέση το απαιτεί, σύμφωνοι. Εάν όχι, τότε πώς τα μόρια προυπηρεσίας 8,16,32 μηνών ή 2-3ων ετών σε όποιο αντικείμενο δημόσιας υπηρεσίας (συναφούς με την όποια προκύρηξη) μπορεί να αντικατασταθεί από τα μόρια οποιουδήποτε μεταπτυχιακόυ? Ξέρετε πολύ καλά τι σημαίνει έμπειρος στο δημόσιο σε κάποιο αντικείμενο χώρις μεταπτυχιακό συγκρινόμενος με όποιον/α δήποτε άπειρο/η με όσα μεταπτυχιακά στην τσέπη. Κατά τρίτον, αναφορικά με την εντοποιότηα. ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ περιπτωση ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί για τον απλούστατο λόγο ότι ιδίως σε ακριτικές περιοχές πολλοί από τους επιτυχόντες ιδίως ΣΟΧ δεν προσέρχονται.