• Σχόλιο του χρήστη 'Ελένη Γκάτση' | 28 Μαΐου 2015, 19:57

    Οι προτάσεις της διαβούλευσης των νέων κανόνων λειτουργίας της αγοράς τυχερών παιγνίων είναι λανθασμένες και εμπεριέχουν πολλούς κινδύνους. Κάποιοι από τους λόγους είναι οι εξής: Υπάρχουν ήδη σε ισχύ Ατομικές συμβάσεις από το 2009 μεταξύ της ΟΠΑΠ ΑΕ και των πρακτόρων ΟΠΑΠ. Οι οποίες περιλαμβάνουν πλήρη κανονισμό που ρυθμίζει την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς των τυχερών παιχνιδιών στην Ελλάδα. Η σύμβαση αυτή ήταν αποτέλεσμα μακροχρόνιας μελέτης της Ελληνικής αγοράς και βοήθησε στο έπακρο την ανάπτυξη της αγοράς σεβόμενη όμως ταυτόχρονα της προστασία του πολίτη από τυχών κινδύνους. Στον νέο προτεινόμενο κανονισμό λειτουργίας που τέθηκε υπό διαβούλευση επιχειρείται η κατάργηση και καταστρατήγηση της υφιστάμενης σύμβασης, δηλαδή κατάργηση μίας καθ' όλα νόμιμης σύμβασης. Δημιουργεί μείζονα κοινωνικά προβλήματα που έχουν να κάνουν με : την προστασία εισοδήματος παιχτών, τον εθισμό από τα τυχερά παιχνίδια εξαιτίας της υπερβολικής έκθεσης αφού πρόθεση και απαίτηση του νέου σχεδίου είναι η δημιουργία πληθώρας νέον καταστημάτων διαφόρων κατηγοριών με ελάχιστη απόσταση μεταξύ τους τα 100 μ και σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμα πλησιέστερα. Αν κάνουμε έναν γρήγορο υπολογισμό ώστε να μετρήσουμε το αποτέλεσμα του προτεινόμενου σχεδίου θα δούμε τα εξής: έχουμε ήδη 4.500 υπάρχοντα πρακτορεία προσθέτουμε της 1.400 αίθουσες VLT'S που προκύπτουν από τα 35.000 παιχνιδομηχανές που το σχέδιο τα θέλει να μοιράζονται 25 ανα κατάστημα, έναν άγνωστο αριθμό πρακτορείων bingo lotto καθώς το σχέδιο δεν τα προσδιορίζει αριθμητικά!!! , και χιλιάδες σημεία πώλησης στιγμιαίου λαχείου (Σούπερ Μάρκετ, ΕΛΤΑ, Ψιλικατζίδικα....κ.ο.κ.), τότε θα διαπιστώνουμε αμέσως ότι έτσι θα φτάσουμε σε ανεξέλεγκτους αριθμούς σημείων πώλησης τυχερών παιχνιδιών με ότι αυτό συνεπάγεται για την κοινωνική και οικονομική “υγεία”. Με βάση τα παραπάνω η δική μου “πρόταση - απαίτηση” είναι η συνέχιση της λειτουργίας της αγοράς των τυχερών παιχνιδιών μέσω της ισχύουσας σύμβασης του 2009 μεταξύ της ΟΠΑΠ ΑΕ και των πρακτόρων ΠΡΟΠΟ και η διάθεση όλων των υπαρχόντων καθώς και των μελλοντικών παιχνιδιών μόνο μέσω του δικτύου των 4.500 καταστημάτων της ΟΠΑΠ ΑΕ που τόσα χρόνια έχει αποδείξει τις δυνατότητες και την συνέπεια του.