• Σχόλιο του χρήστη 'Συνδικαλιστής Δικηγόρος' | 10 Νοεμβρίου 2021, 10:00

    H διάταξη έχει σοβαρές ελλείψεις που θα δημιουργήσουν προβλήματα κατά την μετάβαση από τις δύο αρχές σε μία καινούργια. Πρέπει να καθοριστεί η τύχη των εκκρεμών υποθέσεων στα υπηρεσιακά συμβούλια και των εκκρεμών πειθαρχικών διαδικασιών. Επίσης, στο μεσοδιάστημα έως την εκλογή αντιπροσώπων των εργαζομένων στα συμβούλια, ποιό υπηρεσιακό και πειθαρχικό συμβούλιο θα είναι αρμόδιο; Έστω ότι ένας υπάλληλος χρειάζεται άδεια ασκήσεως ιδιωτικού έργου ή αιτείται εκπαιδευτική άδεια, ποιό συμβούλιο θα είναι αρμόδιο; Και πώς θα καθορίζεται η σύνθεση αυτού; Με τον εσωτερικό κανονισμό; Ως προς του νυν νομικούς συμβούλους που μετατρέπονται σε δικηγόρους με έμμισθη εντολή, μήπως θα πρέπει να γίνει πιο σαφής η διάταξη και να λέγεται ρητά ότι καταλαμβάνουν μία από τις οργανικές θέσεις δικηγόρων του άρθρου 13; Παρατηρείται επίσης ότι μεταβάλλεται το νομικό καθεστώς υπηρεσίας του Νομικού Συμβούλου της ΕΑΑΔΗΣΥ γιατί αυτός δεν ευρίσκεται σε πλήρη και αποκλειστική απασχόληση. Είναι αυτό σύμφωνο με την αρχή της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης; Ερωτηματικά προκαλεί επίσης και η κατάργηση των κενών οργανικών θέσεων με τον νόμο; Μήπως προκαλέσει πρόβλημα υποστελέχωσης της νέας αρχής; Διότι οι υφιστάμενες θέσεις είναι πράγματι αυτές που χρειάζεται για την λειτουργίας της; Έχει γίνει καταγραφή της κατάστασης; Π.χ. η νέα αρχή μπορεί να χρειάζεται μηχανικούς και να καταργούνται έτσι όλες οι κενές θέσεις μηχανικών. Δεν θα ήταν καλύτερο το ζήτημα πόσες και ποιες οργανικές θέσεις χρειάζεται η νέα αρχή να ρυθμιστεί με τον οργανισμό της;