• Σχόλιο του χρήστη 'Χρήστος Κωνσταντόπουλος' | 22 Ιουνίου 2012, 09:49

    Προτείνω να υποχρεούται ο επιιχειρηματίας να υποβάλλει αντίγραφο της διαφημιστικής του καμπάνιας με όλα τα στοιχεία διάρκεια, μέσα προβολής κλπ στην Ε.Ε.Ε.Π για έλεγχο και έγκριση πρίν την έναρξη της επικοινωνίας. Να γίνεται δειγματοληπτικός έλεγχος των εμπορικών επικοινωνιών απο την Ε.Ε.Ε.Π για να διαπιστώνονται τυχόν αποκλίσεις από το υποβληθέν σχέδιο και σε αυτή την περίπτωση να υπάρχουν οι ανάλογες κυρώσεις