• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΑΤΟΥΡΟΣ' | 2 Δεκεμβρίου 2018, 15:50

    Κύριε υφυπουργέ, Ο όρος προπονητική και προπονητής έχει εφευρεθεί από τους επιστήμονες των ΤΕΦΑΑ. Θεωρείται ότι ο προπονητής απαιτεί μόνο επαγγελματικά και όχι επιστημονικά προσόντα; Ο προπονητής που σχεδιάζει υλοποιεί και αξιολογεί ένα πρόγραμμα άσκησης με συγκεκριμένα μέσα άσκησης, είδη άσκησης, ένταση άσκησης, διάρκεια άσκησης, συχνότητα άσκησης και μεταβολή αυτών με βάση την ηλικία, το επίπεδο φυσικής κατάστασης, το ιατρικό ιστορικό, το άθλημα κοκ. απαιτούν εξειδικευμένες εκτός των γνώσεων ακι γνώσεις εργοφυσιολογίας, εμβιομηχανικής, αθλητικής βιοχημείας, κινησιολογίας, κινητικής μάθησης, αθλητικής ψυχολογίας, παιδαγωγικής και στατιστικής. Θεωρείται ότι κάποιος που ήταν αθλητής ή είναι αθλητής και μπορεί να είναι απόφοιτους Λυκείου ή Γυμνασίου μπορεί να έχει αυτές τις γνώσεις απλά και μόνο επειδή παρακολούθησε μία σχολή της ΓΓΑ και της οικείας ομοσπονδίας σεμιναριακού τύπου λίγων ωρών; Ποιος τους διδάσκει, με τι υλικό, με τι εργαστήρια και με τι διαπιστευτήρια. Νομίζω ότι ο συντάκτης του νόμου είναι πολύ μακριά από το να γνωρίζει τι είναι ο προπονητής. Στην προπόνηση παιδιών θιεωρείτε ότι ο προπονητής που μπρεί να είναι απόφοιτος π.χ. πολυτεχνείου ή της ΑΣΟΕΕ έχει αυτές τις γνώσεις για να ασχοληθεί με παιδειά και εφήβους; Ο καθηγητής φυσικής αγωγής που διδάκσει παιδειά στο σχολείο για 2-3 ώρες κάθε εβδομάδα χρειάζεται παιδαγωγική κι επιστημονική επάρκεια. Ο προπονητής που έχει τα παιδιά μας για 3-4 90λεπτα κάθε εβδομάδα, δεν πρέπει; Και ποιος θα του τα δώσει; Η ΓΓΑ και οι ομοσπονδίες; Το γνωρίζει αυτό το υπουργείο παιδείας; Και να τι κάνει;