• Σχόλιο του χρήστη 'Βασιλική Πλιάτσικα' | 27 Ιανουαρίου 2023, 13:42

    Άρ. 13, παρ. 1. – ΠΕΡΙ ΑΣΚΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ – Δεν είναι δυνατόν έκαστο μουσείο να είναι αρμόδιο για την άσκηση «της δημόσιας πολιτικής» εν γένει, διότι τότε κάθε Μουσείο υποκαθιστά το ΥΠΠΟΑ που πρέπει να ορίζει την κεντρική πολιτική, όπως αμέσως μετά αναφέρεται. Το χωρίο πρέπει να αναδιατυπωθεί με την ακόλουθη προσθήκη: «…και ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ της δημόσιας πολιτικής...» Αρ. 13, παρ. 2, περ. στ) – ΠΕΡΙ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΥ ΣΥΛΛΟΓΩΝ Απαραίτητο να προστεθεί «κατόπιν εισήγησης επιτροπής εμπειρογνωμόνων». Αρ. 13, παρ. 2, περ. η) – ΠΕΡΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ Ο έλεγχος νομιμότητας διαχείρισης σε έκαστο μουσείο πρέπει να γίνεται σε τακτά διαστήματα από Ανεξάρτητη Αρχή και να μην επαφίεται στην πρόθεση του εκάστοτε υπουργού επιλογή του οποίου αποτελούν τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου. Το σύστημα οικονομικού ελέγχου πρέπει να είναι αυστηρότερο. Με αυτό και άλλα άρθρα διευκολύνεται η οικονομική κατάχρηση και η κακοδιαχείριση. Αρ. 13, παρ. 2, περ. θ) – ΠΕΡΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΣΕ Β΄ΒΑΘΜΟ - Οι υπάλληλοι του Υπουργείου Πολιτισμού που εργάζονται ως αποσπασμένοι από το Υπουργείο σε έκαστο μουσείο πρέπει να κρίνονται από τα Πειθαρχικά Συμβούλια του υπουργείου. Εφ’όσον αυτό δεν συμβαίνει, πρέπει: Α) είτε το Διοικητικό Συμβούλιο να λειτουργεί και ως Πειθαρχικό Όργανο σε δεύτερο βαθμό, οπότε σε αυτή την περίπτωση πρέπει να περιλαμβάνει ex officio εκπρόσωπο των εργαζομένων σε αυτό. Β) είτε να οριστεί δευτεροβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο που να περιλαμβάνει δύο μέλη του Δ.Σ., τον Γενικό Διευθυντή και δύο τουλάχιστον υπαλλήλους που υπηρετούν σε θέσεις ευθύνης Αρ. 13, παρ. 2, περ. ιγ) – ΠΕΡΙ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Το πλαίσιο οφείλει να προβλέπει α) την ασφάλεια των αρχαιοτήτων, β) την ασφάλιση των εργαζόμενων εθελοντών, γ) την προστασία από την εμπέδωση συστήματος μαύρης εργασίας δια του εθελοντισμού. Αρ. 13, παρ. 3. – ΠΕΡΙ ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ – Ποια είναι τα ειδικά καθήκοντα; Ασαφής διατύπωση που επιτρέπει κατάχρηση.